יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

תפקידו של עו"ד חוזים

איזה אדם מעולם לא נתקל בתסבוכת משפטית מסוימת בה פנה לעו''ד מנוסה? אמת, העיסוק של עוהד הינו מתן סיוע לקהל הרחב, במצבים לא נעימים בהם אנחנו מבקשים את דעתו של איש מקצוע שהשכלתו רלוונטית. כך למשל, מי שחווה תביעת הוצאת דיבה אינו יכול למצוא לבד את הדרך לפתירת הסיטואציה ללא עו''ד מנוסה.

ואולם, הבעייתיות מתחילה כאשר אנו מנסים להחליט איזה משרד יעזור הכי הרבה במצוקה המסוימת שאליה נקלענו. לאמיתו של דבר, בדיוק כשם שכשאנחנו חווים כאב בשרירים נפנה אל ד''ר לאורטופדיה ולא לרופא עור, כך כאשר אנו צריכים סיוע משפטי בגלל תיק דיבה, ניגש אל עו''ד שמתמחה בדינים מסוג זה ולא אל עו''ד שמתמחה בדיני מקרקעין.

עורכי דין קניין רוחני
כאמור, תחום המשפט והדינים כולל בתוכו לא מעט סוגי ספציאליזציות ובעלי מקצוע העוסקים ברבדי חוק אחרים. לדוגמה: עורך-דין עזבונות, עו''ד חוזים, עו''ד תעבורה ונדל''ן. על אף שכל אחד מבין עורכי הדין הללו למד את המקצוע וגם הסמכה מסוימת בתחום התמחות עיקרי, טוב לבחור בעורך דין שעוסק בלעדית בחוקי הענף בו אנו זקוקים לסיוע.

ככה, היו בטוחים וסמוכים כי העו''ד איתו החלטתם לעבוד בקי בכל התקדימים, החוקים וההיבטים המשפטניים הרלבנטיים למצבכם.

איך מוצאים עו''ד מתאים?
הדבר הראשון שיש למלא במידה ואנחנו זקוקים ל סיוע משפטי הוא הבנת התחום הלגאלי הרלבנטי לנו. למשל - בני זוג שלצערנו נאלצים להיפרד וכעת הם רוצים לפצל את הנכסים ולפתור חילוקי דעות כמו שאלת המשמורת על הילד, כדאי להם להתמקד בחיפוש אחרי עורך דין רלוונטי כגון עו''ד משפחה במקום עו''ד חוזים.

כיצד נבין כי האדם אשר אותו שכרנו אכן מסווג כמתאים בעבורנו?
בשבילליהנות מסיוע לגאלי מדויק, מומלץ לוודא היטב שבאמת ובתמים זה עו''ד בעל שם וקהל לקוחות בענף שבו אנחנו מזדקקים לעצה. כמו לדוגמא - אילו נעסיק עו''ד ביטוח שזה מכבר יצא מהמכללה, סביר להניח שתוך מעט זמן נגיע למסקנה שאינו מקצועי מספיק בכדי להשיג בשבילנו את התוצאה הרצויה. אך אילו נבחר במשרד עו''ד מומחה ובאמתחתו המלצות, נוכל לזכות בסיוע לגאלי מדויק ואיכותי.

שאלת העלות של משפטנים
לעתים, הדבר המרתיע ביצירת קשר עם אדם עם נסיון רב בקושייה בה נזקקנו לסיוע הוא המחיר שהוא גובה. אמת, עורך-דין מומחה ובעל מוניטין רוצה סכומים גבוהים בתמורה לשירותים שלו. אע''פ כן, אילו העו''ד יכול לקחת את המספרים האלה, הגיוני שהוא מסוגל לעשות עבודתו על הצד הטוב ביותר וככה לתת לנעזרים בו תוצאות אופטימאליות.

רוצים ידע הכרחי נוסף על נושא השכרת שירותי עוד טוב? לחצו וכנסו ל-עו''ד חוזים וקבלו את מבוקשכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה