יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

האם יש דולה מחיר מומלץ או שהוא משתנה

הקונספט שפתאום יהיה לאמא חדשה הוא בוודאי מפחיד, מרבית עלמות החן חוששות מהיום המיוחד בו תהפוכנה לאמהות טריות. האחריות לתינוק החדש, והתפיסה שמרגע הלדה ועד שלבסוף יחגוג 20 שנים הא כנראה יהיה בקירבתכם כמעט בכל עת, לבטח יכולה להפחיד כל אחת ואחד.

אולי יפתיע שאת מרבית הנשים הצעירות מעצבנות ומטרידות מיני חרדות ומחשבות, חשש משלב הלידה, הכאב הצפוי, המחשבה שמשהו ישתבש ואל נא נשכח - המון חששות מתהליך ההחלמה. בתור אישה שחוותה את השלב הזה כבר 3 פעמים, המלצתי המרכזית שתקראו כאן ובכלל היא לנסות להבין כיצד מצליחים לעבור כל סוגיה, והנושא הראשוני הינו ההתכוננות ללידה.

ללדת - מה הבעיה?

הלידה היא לדעת הרוב עניין סובייקטיבי, יש כאלו שצולחות את זה בקלות ורוגע יחסיים, עם זאת יש גם בחורות שנאנקות מכאבים מספר ימים, יש שתספרנה 'שזה כלום'' ושזו אירוע מכונן, אולם לחלקן רק המחשבות והזכרונות גורמים להן חלחלה, לפיכך הערה הטובה ביותר לאמהות לעתיד שאני אספר היא לפנות ולחייג לשירותים שיעזרו ושנועדו לנשים במצב זה.

יועצות הנקה מוסמכות

ישנם המון הצעות ייחודיות לשירותים ודברים שיכולים לסייע מאוד. ישנן סדנאות להכנה ללידה שאפשר לקחת ואף תוכלו לשכור שירותי דולה. דולות הינן לכל הדעות אוטוריטה וגורם מלומדי הניסיון שהתפקיד שלהם הוא ללוות ולתמוך בהורים בכל שלבי ההריון וכמובן גם, בלידה.

היא עוזרת ומייעצת במספר גדול של אופנים: אשת מקצוע זו נותנת ומשרה שלווה, מסייעת בהתמודדות עם כאבי הצירים וכמובן עוזרת בשלבי ההנקה בבית החולים.

מומלץ מאוד לתפוס ולזכור, שישנן תמוכת לידה שהן גם מומחיות בהנקה, אך לא ברוב הפעמים. מסיבה זו בדיוק כדאי מבעוד מועד למצוא ולבחור ביועצת אחת לשני התחומים החשובים האלו.

כפי שכבר ציינתי לפני זה, לימודי הנקת הרך לדאבוננו לא קל, התינוק לא מוכן לינוק, אין מספיק חלב וכמובן מהותי להזכיר את כאב ההנקה. יועצת הנקה מוסמכת תעזור רבות לאישה בלימוד איך להניק נכון בהנקה הראשונה, ונוסף על כך איך לעשות זאת בלי כאבים.

ההחלמה היא לרוב לא דבר פשוט, קל וחומר כשהאמא יולדת בלידת עכוז, בצורה זהה לכל הבראה מניתוח אחר מנוחה משחקת תפקיד. בנוסף גם בתחום זה יש באפשרותן להקל ולעזור, בהתייעצות עם אשת מקצוע. הרי זה מובן שהרך הנולד ישן כהלכה כך גם האמא תוכל לנמנם ולנוח ולישון, משהו שיסייע להתאוששות הצפויה.

בתחום השינה לא חסרות דרכים שכדאי לבחון, עם זאת כדאי לדעת שבדומה לבדברים מסוג זה גם אספקט זה הוא בלי ספק תלוי מקרה, יש תינוקות ששיטה קונקרטית תסייע להם לנמנם כל הלילה וישנם גם פעוטות שלא, על כן רצוי להתייעץ עם בעלת מקצוע שיודעת ובקיאה במספר טכניקות ושיטות.

לפני שאסיים אכתוב את ההיבטים המרכזיים שאני ממליצה לקחת בחשבון טרם קבלת ההחלטה על אנשי מקצוע:

קשר אישי - מהותי שתחושו ותרגישו חיבור וקשר חזקים ליועצת שדיברתם ושכרתם.

זמינות להורים -כדאי שתקבלו את ההחלטה על יועצת או דולה שתהיה פנויה עבורכן כולל בחג.

ניסיון מוכח - בשום פנים ואופן לא לסמוך על שיחת טלפון, אל תחששו, תבקשו לראות תעודות ההכשרה המתאימות.

כמובן , במידה ואתן זקוקות להמלצות מידע מורחב ב-דולה מחיר ושיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה