יום שני, 19 בנובמבר 2012

חדרי תינוקות ייחודים

פחד אימים ענק שהעיב עליי כשבטני תפחה התקשר אל הצורך להגן על העולל שגדל בתוכי, איך אפשר לדוגמא להוציא אותו מהבית ולהכניסו למכונית בלב רגוע?

לאחר השקעת מחשבה וחיפוש מידע בפורומים רבים גיליתי לפתע מה רצוי לעשות - עליי לרכוש אביזרים המיועדים לפעוט באופן חכם ומלומד. כעת אצליח להתכונן כראוי להיות אם כמו שפינטזתי.

ברייטקס
כיום, שוק מותגי הקטנטנים מלא במספר רב של אביזרים משונים שרובם מעוניינים להיות המצויינים בתחומם. למרות שייתכן ומרביתם מגיעים עם תעודות בטיחות שמשקף איכותו, כולנו בעלי אחריות, מוכרחים להכיר את המוצרים בנוסף ומעבר למה שסופר בעלון ההוראות.

דוגמה לא רעה היא הפעם בה השתמשנו בשמחה אביזר ששמענו עליו מלא דעות חיוביות מצרכנים שקנו אותו. ברם, בצער נתוודע שכמו שלאו דווקא יש לכולם אותו הטעם על סדרות, על אותו עקרון לא כלל רוב הילדים מחזיקים ברכה מהחפץ שאותו הללו המוכרים. ומפאת זאת אני מדגישה, אבות ואמהות, לברר הכל בבית ולא בחנות.

רכישת חפצים ומוצרים לתינוקות
הכלל הראשי שכדאי לזכור הינו כלל לפיו כדאי לבצע הפרדה ברורה לחלוטין בין דברים שמומלץ מאוד להשיג, עוד בהמהלך הריונכן יחסית לדברים, שמומלץ שיותאמו ע''פ נתוניו של התינוק, ולכן כדאי להתמהמה עם הקנייה שלהם.

בין האביזרים שאותם כדאי לקנות טרם הלידה אפשר להזכיר: מנשא גב, כיסא אוכל לתינוק, מוצצים ועוד. זכרו שבין המוצרים עמם עדיף לחכות אפשר למנות בייחוד - מיטה וסלקל.

מאיזו סיבה מומלץ שתשעו את הרכישה של הדברים הללו?
הטריגר הבולט שמפאת קיומו אני ממליצה להשעות הוא נקודת קצב גדילתו של ההדרדק, פעמים לא מבוטלות, אנו נגלה כי למרות שמצויין על אביזר כלשהו שמתאים לילדים עד שנתיים, אולם לצערכם הוא פשוט לא בגודל שציפינו. כך לדוגמה - מעת לעת נבצע קניית חצאית ע''פלמידה הידועה, ואז נבין שהיא דווקא לא מחמיאה ומתאימה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? כנסו ל-http://www.mybabylove.co.il/BrandProductsHeb.asp?BrandId=17 ותדעו שקיימים עוד חומרי עזר טובים שמסוגלים לתרום להמון הורים טריים, להיות שלוים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה