יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

יש לי ג'יפ - אני צריך בוסטר לרכב

חשש עיקרי שחשתי בו בהריון הראשון שלי התקשר אל הצורך להגן על הילד שבקרוב ייקרא בני, איך אפשר למשל לטייל בחוץ ולהכניסו למכונית בלב רגוע?

אחרי מחשבות וצבירת המון ידע מאינטרנט גיליתי פתאום כיצד להתנהג - כדאי לקנות מוצרים המיועדים לתינוק באופן מושכל. ככה ודאי אצליח להכין את עצמי להפיכתי לאמא אותה חלמתי להיות.

כסא בטיחות לרכב
בימינו, שוק אביזרי הפעוטות מתהדר באין ספור משחקים שונים שבדרך כלל מעוניינים להתמקם כמובילים בתחומם. גם אם ייתכן שמרבית המותגים מגיעים עם אישור מיוחד אשר נועד לסמל איכותו הגבוהה, כולנו הורים, אמורים לזכור להתוודע אל האביזרים טוב בהרבה ממה שסופר בהוראות.

דוגמא טובה הינה הפעם בה קנינו לראשונה אביזר שנאמרו לגביו אין ספור מחמאות מאבות מרוצים. מה שכן, למורת רוחנו, נלמד שבדומה שלא לכל אחד אותה הדעה אודות חולצות, קל וחומר בודאות לא כל הדרדקים משיגים נוחות מהאוביקט שכל כך שיבחו המוכרים. ומפאת זאת אני מפצירה בכם, הורים טריים, לבדוק חסרונות בביתכם ולא בחנויות.

רכישת חפצים ומוצרים לדרדקים
הכלל המהותי שעליכם לזכור הוא כלל שאומר שכדאי לערוך הפרדה מוחלטת בין מוצרים שכדאי להשיג, תוך כדי הריונכם בניגוד לכאלו, שרצוי שיותאמו בדיוק למימדיו של התינוק, ובעקבות זה עדיף להתמהמה עם ההוצאות עליהם.

בין אביזרים אותם כדאי לרכוש כהכנה ראשונה ראוי לציין: מתנות לתינוק, בובות פרווה, כיסא נשיאה ועוד ועוד. אבל בין המוצרים איתם רצוי להמתין ניתן לציין במיוחד - סל קלים.

מאילו סיבות רצוי להמתין עם קניית הדברים הללו?
הקטליזטור החשוב שמפאת קיומו הכרחי להמתין הוא למעשה הנושא של קצב גידול ההדרדק, פעמים רבות מאוד, אנו נגלה כי על אף שאומרים על אביזר מסויים שמיועד לגילאי 0-1, אך למרות זאת לצערנו הרב הוא אינו במידה. ככה למשל - לעיתים נקנה נעל ע''פמידה מוכרת, ואז לצערנו נפנים שהיא דווקא לא תואמת.

מחפשים לקבל מידע נוסף? מידע נוסף ב-בוסטר לרכב וכדאי לזכור שקימים עוד אנפורמציה וחומר טובים שיעזרו ויסייעו להורים, להרגיש ולהיות נינוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה