יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

חתונה על הים - אמא פנקי אותי

עוד בילדותי פנטזתי על ערב חתונה מקורי ומיוחד. רציתי לעטות שמלת כלולות רומנטית וקיוויתי למצוא מתחם אירועים מוריק ופרחוני. קל וחומר שמאז חלומותיי החליפו צבעים הרבה פעמים, אבל היה זה בטוח שיום זה יהיה חד פעמי! אכן, קיימים לא מעט זוגות מאורסים שמתכננים אוונט מרהיב שיפתיע את המוזמנים הרבים, אבל איך עושים זאת? הפתרון פשוט - פונים אל מפיק אירועים שיודע הכיצד לגרום לזה לקרות.

אירועים בטבע
ודאי, ארגון אירועים זה הליך קשה המצריך השקעת מחשבה בהמון רבדים כגון חיפוש אולם ושירותי צילום. אך עם זאת, הגם אם שלא מעט אנשים חשים כי שכירת מפיק מקצועי תגרור הוצאות כבדות, זה בכלל לא ככה. למען הסר ספק, מפיק מצמצם לנו הרבה מהעלויות עקב כך שהוא מודע לספקים האיכותיים והיות שכך מסוגל לדרוש הנחות משמעותיות.

לדוגמא כשניגשים אל נציגי גן ברצון לערוך אצלם המאורע, בהרבה מהמקרים נבין לצערנו שהסכום המסוים אותו לוקחים הינו גדול עלינו. ואע"פ זאת, הגם שתמיד נאלצנו לסגת ולפנות למקום אחר, בעזרת התערבותו של מתכנן השמחות באמת שאין סיבה לוותר. הלכה למעשה, סביר להניח שאם המתכנן ישוחח עם הבעלים, הם יעניקו לו הצעה מסוימת הגיונית יותר, וזאת הודות לקשרים שלו ודרך העבודה.

מהי ההפקה המקצועית
תהליך הארגון מרכז תחתיו את מגוון המשימות של תכנון הערב המושקע ביותר, החל משכירת המתחם ועד המוזיקה. המארגן מתרכז ב חלומות והרצונות של קהל הלקוחות ומעבר לכך נוהג בהתאם לוותק שלו. בדרך זו ניתן ליצור ולהפיק אירוע מושלם.

כיצד לבחור את מתכנן החתונות?
בעידן הנוכחי, ישנם אין ספור מעצבי ארועים. עדיין הקושי הוא להשיג מפיקים שאכן מצליחים לתת הכל. ועקב זה, לפני ששוכרים עסק הפקות כלשהוא, רצוי לבחון מספר היבטים שונים:

ותק - אע"פ שקיימים בעלי מקצוע שהם בעלי ניסיון מוכח בעיצוב מגוון קונספטים לדוגמה אירועי שטח, חגיגות קטנות ואירועי יוקרה, קיימים מעצבי ומתכנני ארועים שמתמחים בתכנון והפקת סוג מסוים. ובגלל עובדה זו לפני שקובעים עם עסק הפקות אחד, יש לוודא יכולת ליצור קונספטים שונים.

פרמטר שני הינו המיומנות - בשביל שתוכלו לקבל יחס מעולה, יש לקחת מארגן אירועים רציני מכיוון שכך, יש לבקש המלצות מלקוחות שונים.

מעוניינים לשכור מפיקים? רוצים מאוד לדעת איך ניתן להשיג את האחד והיחיד? הכנסו ל-חתונה על הים וקבלו את מבוקשכם.

זכרו!
הפקת אירוע זה תחום עיסוק של ספציאליסטים, שיכולים לתת לזוגות את הטוב ביותר. נכון הדבר, ניתן למצוא די הרבה עוסקים בהפקה, אבל עדיין לא שוכרים מפיק טרם בודקים חוו"ד והמלצות ועד שבוחנים פורטפוליו הכולל מספר מאורעות מיוחדים. וכך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במתכנן אירועים בעל קבלות שמעל כל ספק ישווה לזוגות מאורע מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה