יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

שעוני יוקרה לגבר זה דבר יפה

בשביל אנשים רבים השעון הסטנדרטי הוא הרבה יותר מאביזר המראה שעה. הרי בזמננו, בעידן של המכשירים הניידים, אין לו כמעט כבר ממש צורך, אזי, מדוע רובנו עדיין משלמים על שעון? וחשוב מכך למה לנו לבזבז עליהם סכומים גבוהים? (שעון יד איכותי עולה בקלות גם מאות ואלפי שקלים).

הפיתרון לקושיה הזו מובן מאליו - השעה הינה בכלל לא הנושא העיקרי, הנקודה הינה הדבר שהוא משדר לכולם - יוקרה וכמובן אלגנטיות וכמובן גם השעון הינו סמל סטאטוס.

כמו גם מוצרים שונים בחיים, כל דבר שמתגלה כאיכותי ונשמר לשנים, לרוב עלותו בהתאם. בשל זה מהותי עבורי לשתף ולהסביר לצרכנים ובאופן מיוחד לבזבזנים הגדולים, שכיום לא להיות עשירים בשביל לצרוך שעון אומגה, וחשוב מכך אין צורך למשכן בית כל פעם שאנחנו רוצים להתפנק עם אחד מקורי.

שעוני יד לגבר

כפי שנכתב למעלה, אנו לא מוכרחים להוציא ולהשקיע את כל המשכורת על שעון ממותג, בעידננו ישנה אפשרות לבצע קנייה של רוב רובם של המותגים והדגמים במחירים נמוכים משמעותית, מכל אלו שניתן לראות ב80% מהחנויות השעונים. איך אתם שואלים? זה די מובן, מעבר לקיום מחקרון יסודי בחנויות , מומלץ בחום לבדוק גם את מחיר השעון בחנויות מקוונות, בטוח שהסכום שיעלה יהיה 'קל לעיכול''.

תקלטו שהחנויות הללו מזמינות וקונות את השעונים מספקים זהים ואז מוכרות ללקוחות שלהם בהפחתה משמעותית מכיוון שהעליות שלהן קטנות משמעותית - אין חשבון חשמל ומיסי ארנונה וכך הצרכנים מקבלים הנחה משמעותית.

תזכרו תמיד שמעוניינים להתפנק בשעון גם כשמדובר בשעון ממותג לדוגמה של סאב או אומגה וגם אולי דגם פשוט יותר של מותג לא מוכר, מוטב לבחון אם קיבלנו אחד אורגינלי ולא רק סתם זיוף, ובנוסף שהוא ניתן בעטיפה הסגורה והמקורית, שמסרו לכם את המס''ד שלו ואת נספח האחריות.

כלל הנתונים מרכזיים גם לגבי הזמנה בחנות וירטואלית וגם בנחלת בנימין. דעו קיימות חנויות שמציעות שי והפתעות כדוגמת חריטת ר"ת בחינם שיכולים לשמש כקטליזטור בקניה. אם עדיין אתם מחפשים אחר מידע נוסף בנושא עברו לקרוא ב-שעוני יוקרה לגבר, בעזרתנו תקבלו - מספר גדול של מידע קונקרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה