יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

הדברת זבובים במרכז

מזיקים הם תופעה נפוצה במחצית מהגינות והבניינים באזורנו, ובשיא הכנות אין הבדל אם חיים באחוזת פאר באילת או בקומה 3 במעלות תרשיחא. קיימים די הרבה מינים של חרקים ומכרסמים שמתגוררים באזורי המחייה שלנו, לדוגמת: החולדות המצויות, זבובים ואפילו נחשים לדוגמת אפעה.

הנקודה המרכזית היא לא אחרת מאיך וכיצד מסלקים אותם? המענה לשאלה הנ''ל מורכב. הדבר תלוי בזן של המזיק והיקף של ה'מכה'. בכל מקרה העניין שכדאי מאוד להבין הוא שהחוכמה היא מבעוד מועד למנוע את בעיה הזאתי.

הדברת תיקנים

בסילוק חרקים, כמו בנושאים דומים בשיגרה שלנו, מועלים לא מעט רעיונות שימושיים. אבל בהתחלה, מהותי מאוד שתבינו שבמציאות חלק גדול מהטיפים והפתרונות לא יצליחו ויתאימו ב100% מהמקרים ומעבר לזה, חשוב להחליט על ההמלצה בהתאם לזן המטרד שרוצים להרחיק אחת ולתמיד.

רעיונות שימושיים

פיתרונות שימושיים -
נכתבו מספר גדול של טיפים הקשורים לדבר הזה, כגון כמה תבלינים בייתים זוהו כמועילים מאוד: כורכום ופפריקה עוזרים רבות על מנת להדביר לבד נמלים מעיקות שרצות להן ללא בושה בגינה ובמטבח.

חומרי הדברה ביתיים - תחום זה מציע לכם כמות מכובדת של חומרים שימושיים שיסייעו לכם: כל אלה יועדו לריסוס והדברה וגם לריסוס הגינה. עם זאת משמעותי שתפנימו שחלק ניכר מהפעמים מוצרים כאלה הינם פתרון זמני, והמפגע נוטה לשוב תוך זמן קצר.

ריסוס מקצועי - מענה מסוג זה הנו לדעתי האישית הכי כדאי. זה לרוב צריך להיות יותר יקר אבל יכול, לרוב, לספק מענה לתופעה למספר שנים. ישנם הרבה מומחים' בענף אך עם זאת לא כולם טובים בעבודתם.

קבלת ההחלטה

בבואכם להזמין במהירות שירותי הדברות הכרחי שתשאלו ותבררו מספר דברים:

מחירים - התחום הזה מלא בחברות ריסוס, מה שאומר שברוב המקרים תשיגו אחלה של מחיר.

עוסק מורשה - חשוב מאוד לוודא שישנו לזה שנבחר רישיון הדברה של סמכות ממשלתית ובנוסף גם כן, שנעשה ריסוס עם חומרי ריסוס רעילים ככל המעט אך בנוסף שנבדקו ונמצאו יעילים.

ערבות להצלחה - רוב המדברים (הטובים שבתחום) מציעים ת''א לפרק זמן מסויים על העבודה שסיפקו, לכן כדאי לכם לבחור בזה שנותן לכם זאת.

להכין את השטח

ישנם מספר סידורים והכנות שכדאי מאוד להיערך אליהם מראש, לפני הזמנת המדביר. הכל על מנת לכווץ את משך עבודת ההדברה ויותר מכך, כדי שתהיו מרוצים מהתוצאה.

כאשר הריסוס מתרחש בבית כדאי להכין את כל המשטחים הרלוונטיים בצורה הבאה - החבאת דברי מאכל בארון, לאסוף חפצים שונים ולהעביר סמרטוט לפני ההדברה.

כאשר אתם זקוקים לשירות בשטחים חיצוניים אני ממליץ להכניס למחסן מריצות וריהוט שנמצאים בגינה שלכם, ומהותי עוד יותר לפתוח עיניים ולראות שהמדביר משתמש במוצרים לא רעילים.

כמובן גם אם יש ברשותכם תוכי או כלב הכרחי להתכונן ולדאוג למקום נקי מריסוס ליום לאחר הריסוס בהתאם לחומר ההדברה.

יש כמובן הברקות ורעיונות אחרים בכל הקשור להדברות, ואם אתם תרים אחר עוד אינפורמציה? גלשו ותקבלו ב-הדברת זבובים.

האספקט הסביבתי
היבט נוסף שחשוב לי לחלוק איתכם הוא הנושא של האחריות הסביבתית. ללא ספק מרביתנו מעוניינים להשמיד, במהירות, את החרקים המרגיזים שמהלכים בגינה שלנו, אבל בכל מקרה כדאי שנזכור טוב שבמלחמה למחות מפני האדמה מכרסם מסוים יש סיכוי גבוה לייצור פגיעה בעצים, פרחים ובבע''ח לא מזיקים ואף בבני אנוש, על כן חשוב לרכוש חומרי ריסוס באופן אחראי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה