יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

לוח דרושים בחול - איפה מוצאים כזה?


סין, אוסטרליה ואמריקה.


חברים, אני מבין אתכם; אחוז גדול מדיי ממדינתנו אינו מסוגל לחיות כאן יותר! מוצרי יסוד מתייקרים, שוק העבודה מצטמצם ואנו איננו מקבלים תמורה הולמת. באופן לא מפתיע כיום, כאשר יותר מתמיד, העתיד נראה שחור ומייד מתנפץ החזון של אבותינו.

תוכלו לחיות בקושי ולסבול, להתעצבן, לקוות שיהיה לנו שינוי, ואפשר גם לתכנן חיים במוסקבה - וליהנות מאיכות חיים. כאדם אשר הספיק לרדת מהארץ ויודע, כמו אלו אשר חיים בישראל - על כך שקשה במדינה שלנו יחסית לחו''ל, יש בי הצורך להתחיל ולייעץ לכל מי שרוצה כמה קל לקום - ולבקש להצליח, ביבשת אחרת…

הצעות עבודה בחול


קודם כל, מומלץ לחקור את האחים ובני הדודים - אם יש קרובי משפחה באזור יפה באמריקה. בכל מקרה מומלץ 'לשריין'' פספורט, לא להתאכזב אם לא למדינה שתמיד חלמתם, עדיף שיהיה לכם תחליף.

גם אם בסוף לא הצלחתם לארגן מעמד של אזרח, יתכן ותוכלו לסדר ויזה ודרכון - שיעזרו לכם להתארח במדינה הזרה, להתפרנס ואף להשיג קצת מעבר, כגון איכות החיים. יהיו מדינות שיתירו לכם סטטוס תושב זמני מקץ תקופה או אחרי לידה, כמובן שקיימות מדינות שעלולות להפקיע דרכון במקרים או החלפת השלטון. מומלץ ללמוד את החוקים והאיסורים שנקבעו ע"י המדינה.

הראיון - מהם השלבים?


כמובן, כל ארץ והנהלים השונים שלה למען הנפקת אשרת כניסה. לצורך העניין, ויזה לארה''ב כוללת ראיונות והמתנה ארוכה, בזמן שויזה זמנית למדינות המזרח לא כ''כ מסובכת, אך תוכלו שהות של תקופה יחסית קצרה. חשוב להתעדכן באתרים ייעודיים על התהליכים שכל ממשלה תובעת, הואיל וקריטריונים אלה גם משתנים מדי תקופה.

למעבר הראיון בשגרירות יש להכין ניירת דרושה, פוליסת ביטוח עדכנית, פספורט תקף, ועוד הצהרות שייקבעו מראש. אני ממליץ להיראות מכובדים ולענות בסבלנות, לא תוכלו לדעת איזה מין אדם יראיין אתכם - ומשהו כזה הוא חשוב. תעריפי הויזה עשויים גם להתעדכן - והם בדרך כלל מ20$ ל200$. דעו שגם פרק הזמן שהשגרירות צריכה עבור ארגון האשרה - יכול להיות מסוף הפגישה לחודש. שימו לב להתארגן מבעוד מועד, לא צריך להפסיד סיכוי כזה עקב אפאתיות.

במקרה והטיול הוא משפחתי, תוכלו למצוא תהליכים דרך האינטרנט, שיעזרו לכם להוציא ויזה רגילה למשפחתכם הגרעינית.

הויזה בידיי. לאן ממשיכים?


אמליץ לקרוא על מנהגי המדינה, על היחס לתיירים ואפשרויות תרומה לכלכלה. מומלץ גם לקלוט את השפה המרכזית, גם אם כמה מילים.

בהמון מקומות יש מגוון של מקורות תעסוקה, נגיד מזגנים ומכירה, אשר יוכלו להכניס לכם סכום סביר, גם אם עד שתמצאו מקום קבוע. אכן, עבודות אלו יסתדרו יותר עם חייל משוחרר וילדים שמחפשים כל עבודה, דעו שבשביל ברצינות להתחיל את חייכם בקנדה, אולי תהיו חייבים להתפשר.

מחפשים עוד מידע? הקליקו ותקראו ב-לוח דרושים בחול. כשאוכל - אכתוב עוד הצעות ואנסה לקרבכם עוד קצת - שתגיעו אל החיים החדשים שלכם. יאללה לחו"ל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה