יום שני, 12 בנובמבר 2012

צריך מגשים לאירוח אורחי כבוד

מארחים קרובי משפחה?


מי שהזמין אורחים לבטח יזדהה עימי שזאת בהחלט לאו מטלה קלה. ההכנות, הרכישות וצחצוח הבית/המשרד מתישים מעבר לכלכלית, אם כי אף רגשית. במאמר זה אנסה להעניק לכם שיטות שיעזרו גם למארח הלחוץ ביותר ליהנות מהאירוע ולאו לחיות בהרגשה שזוהי צרה.

המלצה חזקה שחשוב לי לספק הינה לדסקס כיצד ניתן לשנות המצבים הללו ליותר פשוטים, בעיקר בקשיים, לדוג' בנק' שמרכיבים הסעודה. גם בעבודה - כאופציה לכיבוד לאורחים, ולצוות וברור שגם בבית כשיתאפשר לכם להזמין מכרים.

כיבוד לאירועים

בטוח תסכימו איתי שאוכל טוב רלוונטי לכולם -לעובדי מפעלים, לבכירים ואף לקרואים לבר-מצווה. בדיוק מסיבה זו אמליץ לבחור בשרותי קיטרינג שונים. כך אפשרי לספק תשובה לכול ארוע.

אם הינכם בוסים שדואגים לעובדים יש הרבה אופציות טובות לקחת בחשבון, כגון הצבת מכונות אוטומטיות מיועדות לרכישת מוצרים לדוגמא סנדוויץ' עם טונה, מעדנים ויוגורטים, וכוס קפה משובח. וכךביום ובלילה האורחים יכולים למצוא במהירות תשובה בריאה למצוקת הרעב.

באם הינכם זקוקים למענה איכותי, לדוג' לאירוע עסקי, רצוי לנסות את האופציה להזמין שירותי הסעדה חלביים וכמובן גם סלסלת פירות. וישנן עוד דוגמאות שעשויות להפוך הכל לפשוט יותר.

פלטות גבינות, כמו שכבר הבנתם, יכולים לשמש 1 מבין בררות שונות, אף כשדנים במפגש כמו יומולדת ומאורע מהארגון. אולם תחום האוכל הוא לאו הנושא היחיד שניתן לפשט. המלצתי הינה, שבמידת האפשר, תתכוננו מראש לרכוש מוצרים ולמרק המתחם וכהנה וכהנה. דברים אלה יוכלו לעזור מאוד לעובד האחראי ובנוסף גם למארחת הממוצעת. מהותי לזכור שתיכנון קפדני הוא מפתח להצלחה.

בכלל קיימות המון מעלות בהזמנת שרותי הסעדה. הם מתאימים לארוח במקום סגור ובחוץ, לדוגמא במסעות - כמו סיור בירושלים, ובנגב וכמובן במקומות עבודה - לקהל העובדים. היה ואתם זקוקים למידע נוסף בתחום של אירוח וקייטרינג עוד מידע ב-מגשים לאירוח וזכרו שחרף ששרותים לדוגמת אלו מצריכים תשלום, הם ללא ספק יכולים לחסוך זמן יקר למארגנים. באמונה שהקלתי עליכם, בון אפטיט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה