יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

ייעוץ לעסקים קטנים נבחרים

כל חיי רציתי לפתוח חנות בתכשיטנות. היות שכך, עבדתי קשה וחסכתי ממון כדי לפתוח אתר. עם זאת, חיש מהר ראיתי שע"מ להתפרנס כהלכה בתחום המדובר, קיים צורך להכין תוכנית עסקית ולנהל הכספים אפקטיבית. אכן, לא פשוט לפתוח חנות, אך גמרתי אומר להתברג בפסגה. ישנן תורות שיכולות להראות איך לעשות זאת.

בעידן הנוכחי, בלי די בעלי עסקים מרגישים שלא ניתן להצליח להחזיק החנות כמו שחלמו ולהשיג די ממון. על כן, ניתן לראות שאינספור בתי עסק סוגרים ללא הרף. אולם אפילו שהורגלנו לחיות עם המציאות, תודות למאמן אישי זה אפשרי להשתפר.

אימון לעסקים
הפנטזיה להחזיק חברה ממש לא ארעית, מפאת שזה גורר את נטישת החיים הקלים כעובד של אחרים. למעשה, בעת שבעבר ידעת בדיוק שתכניס משכורת כלשהי, כאדם עצמאי אין לך יכולת להסיק מהי פרנסתך. לדוג': לו יצויר שבחודש האחרון עשית לביתך 20000 שקל ומכסף יפה זה הפרשת משכורת לעובדים, ארנונה ומים וכדומה. בסיכומו של עניין, הכנסת לעצמך מעט. אתה מרוצה? לא!

מהם הפתרונות? דרך מאמן ארגוני יותר קל לפתוח עסק כהלכה. בהתאם לכך, ממש מומלץ לעשות זאת על ההתחלה, ע"מ להסיק על התמורות של הביזנס.

אימון פיננסי
על מנת להצליח מעסק פרטי, מומלץ ביותר להעניק דגש לייעוץ כלכלי. בגלל זה, יש לשלוט בתזרים. שריר וקיים, קורה שמפשלים, יחד עם זאת ניתן להצליח בסיוע מגוון כלים כגון: ניהול ראוי, שיווק, אסטרטגיות מכירה וניהול העובדים.

איך למצוא יועץ
כיום, ניתן למצוא המון יועצים ארגוניים שמתמחים ב יעוץ שכזה. אולם, בשביל להתנהל כשורה, ראוי לעבוד עם יועץ פיננסי אמיתי. אין מה לפחד לבקש המלצות מקליינטים קודמים, רק כך תדעו שבחרתם נכון. לדוג' - בעוד שיועץ ארגוני אמיתי יכול להנחיל שוני אמיתי, העוסק ללא הניסיון עשוי לגרום נזק.

רוצים מאוד לדעת כיצד להתקדם? לחצו ותקבלו ב-יעוץ לעסקים קטנים וקבלו מענה מהיר.

לסיכום העניין
מפגש ייעוץ קיים בכדי לפתוח לכם דרכים להתנהל כשורה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ארגונית, בכדי לנסוק גבוה. התהליך טומן בחובו כמה שלבים:

בחינת מצב העסק - המאמן הכלכלי בוחן בקפידה את הסיכוי של בית העסק, בשביל לשים דגש על המידות הטובות והמידות הרעות המאפיינות אותו.

דרכים לשיפור - הסקת דרכי התנהלות, בכדי לשכלל ולייעל התנהלות ארגונית.

ליווי צמוד - המאמן מקיים פגישות עם הלקוח ופותר עמו מגוון קשיים, לדוג' הכשרת עובדים.

נכון, אימון פיננסי עולה כספים, אך מומלץ לשאוב ממנו וכך להשכיל להתנהל נכון, בגלל שקיימים אי אילו מצבים שונים שוודאי מחייבים התייחסות פיננסית נכונה, כמו למשל שקיעה בחובות. ועל כן, מומלץ להסיק איך לפעול כהלכה.

באופן זה הסקתי איך להתקדם, עלי לאחל לכם שתגיעו רחוק גם.
למרות שהאופנים להוצאת הוויזה קשים ביותר בעת האחרונה, הודות להכנה והדרכה זה אפשרי לקבל גרין קארד ולעבוד בחול. ועדיין, קיים צורך לעקוב אחרי הכללים ובדרך זו למנוע מעצמנו טעויות כמו למשל חותמת שחורה. נותר רק לקוות שתרמתי, רק בשורות טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה