יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

מישהו מכיר חברת הפקת אירוע עסקי?

לחלק גדול מאזרחי המדינה השפויים ארגונו של מסיבה חשובה, הוא בדר''כ מטלה לא פשוטה, בין אם מדובר ביום גיבוש למשרד או גם אירוע בבית. ישנם המון משימות ונושאים לתכנן- רשימות האורחים, ההסעדה, התוכנית האומנותית, המקום לאירוע ועוד. על כן אני ממליץ לתת את הדאגה הזו לאנשי מקצוע. מעבר לנקודה שכך יתאפשר לכם להנות מהכנות והתכנון ומעבר לזה מהערב החגיגי עצמו, מפיק יוכל לספר לכם על הצעות ורעיונות שאנשים מהשורה על פי רב לא חושבים עליהם.

הפקה היא מקצוע

יש הרבה בעלי מקצוע ב'שוק' העצום שלנו- מפיק, מנהל ארועים, מעצבת אירועים וכמובן גם סטנד אפיסט. כדאי שתבינו ששכר הטרחה של כל איש מקצוע מסתכם בכמה אלפים ועל כן משתלם מאוד בתחילת הדרך להעדיף חברת הפקה שמתאימה לספק יותר משירות אחד.

יש מספר חברות שנחשבות למומחיות בתחום ההפקה ובנוסף גם נותנות שירותים שונים כדוגמת - הפעלות שונות. חברות מסוג זה מתמחות במרבית המקרים בתחום של אירועים עסקיים וגם בארועים פרטיים. בהתאם לכך במקרה שזקוקים לחברת הפקות לתכנון וארגון אירוע משפחתי או אולי עצות מטריפות להשקת מוצר תבינו במהרה שהחלטתם נכון.

רעיונות ליום הולדת למבוגרים

כיום יש לא מעט הצעות טובות לדרכים חדשניות לחגוג או לציין יום חשוב. בנוסף על הפקת היום המיוחד בגן מפואר וסגירת עסקה עם שירות קייטרינג מקצועי מאוד כדאי לכם להזמין הפתעות מיוחדות:

רעיונות בנושא של אוכל - ניתן להזמין כמה חידושים אכילים לדוגמת מכונות ברד, דוכני ופל בלגי ובנוסף גם בר אלכוהולי.

אטרקציות מגניבות לחתונה - זיקוקי דינור, עמדת ברכות, מזכרות מגנטים וכו'.

ליום הולדת ואירועים קטנים - הפעלות בסגנון מסויים כגון תחרות תחפושות, להקה ואפילו גם סדנת צחוק.

למגזר העסקי - מופע סטנד אפ או הפעלות בסגנון תוכנית ראליטי - להפיל את המיליון, הקול של החברה או גם יום כיף בת''א.

ברור שהבחנתם יש שפע של רעיונות מגניבים, אבל הפואנטה היא להחליט בתבונה על המפיקה המוכשרת ביותר שתארגן ותפיק אירוע מנצח.

כדאי לכם להקפיד לשלם לאנשים מנוסים, עם קשרים טובים ומעבר לזה, בעלי תודעת שירות.

חברה רצינית ומקצועית תוכל להתאים את חבילת הארוע הטובה ביותר. חבילת שירות הכוללת את האולם, ההסעדה, ההובלות למקום ( כשמתוכנן יום כיף בצפון ), תוכנית הערב ואף חשוב מזה, שהכל יתכנס בהתאם לתקציב שקבעתם.

היום יש לא מעט נותני שירות בתחום והקושי המהותי הוא בתבונה להחליט על האחד המתאים ביותר, שיצליח לתת את חבילת השירות שאתם צריכים, בטיב גבוה ובמחיר משתלם.

בנוסף על זה, לפני קבלת ההחלטה רצוי שתסתכלו על חו"ד, תחקרו ברשת ואפילו תשאלו ותבררו עם חברים או שכנים שתכננו אירוע דומה לשלכם.

כדאי לזכור שלמרות שזה בסוף יוצאהוצאה כספית נוספת היא בסוף כדאית ומשתלמת. היא עוזרת ליהנות מהתהליך וחשוב מכך, מהיום המיוחד עצמו. במקום שתצטרכו להתעצבן ולרדוף אחר הטבח, המלצרים ומפעילי האטרקציות, יעמוד לשרותכם גורם מקצועי אחד שיתכנן ויפיק לכם הכל כולל הכל בצורה הטובה ביותר.

גורם זה ידאג למה שרק תצטרכו בערב שלכם ובנוסף יודא שכל האלמנטים השונים מסתנכרנים ומשתלבים בצורה מושלמת כאשר המוזמנים ואתם תהנו עם קינוח טעים וכוס יין. לכיף זה אין מתחרים.

בנוסף במידה ואתם מחפשים עוד מידע בנושא כל האפשרויות ב-הפקת אירוע עסקי ובהצלחה בהכנות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה