יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

הפקת אירועים בטבע ליד הים

עוד בילדותי חלמתי אודות יום כלולות ייחודי. דמיינתי בגד נסיכתי ופינטזתי על פארק פרחוני ומוריק. ברור כשמש שמאז ועד היום המאווים שלי התהפכו הרבה פעמים, ועדיין לא היה ספק שהמאורע הזה יהא מרהיב! אמת הדבר, ישנם המון גברים ונשים שמקווים לקיים מאורע מופלא וקסום שיעשה רושם על האורחים, אולם כיצד מיישמים את זה? התשובה פשוטה - ניגשים אל אוונט פלנר שיודע כיצד להגשים מאווים.

אירועים על הים
נכון כנכון היום, תכנון ארועים זה ענף ארוך אשר דורש התעסקות ברבדים שונים לדוג' שכירת גן וחברת בר. אולם, אף על פי שדי הרבה זוגות חושבים כי פנייה למפיק תפגע עמוק בכיס, נהפוך הוא. למען הסר ספק, מפיק ארועים מקטין לנו חלק מהעלויות בעקבות כך שיש לו גישה למעניקי השירותים הנחשבים והיות שכך יכול לדרוש מחירים מוזלים.

לדוגמה כשנפגשים עם בעלי מתחם חגיגות בכוונה לקיים שם את החגיגה, בהרבה מהמקרים נגלה לצערנו שהסכום אותו נוטלים גדול מדי. אך, אפילו שעד עתה הורגלנו להתבאס וללכת אל אולם אחר, בעזרת מפיק ממש אין סיבה להתרצות. בפועל, יכול להיות שבמידה והמפיק ידבר עם הבעלים, הוא יצליח להשיג הצעה מסוימת משתלמת יותר, מפאת המקצועיות ודרך הפעולה.

הכל על עבודתם של המפיקים
תהליך ההפקה כולל את מגוון היבטי תכנון האירוע המתוקתק ביותר, החל מהעיצוב וכלה בתקליטן. עסק ההפקה מתרכז ב חלומות והרצונות של החתן והכלה ובנוסף משתמש בוותק שלו. באופן זה ניתן לתכנן מאורע אולטימטיבי.

הכיצד לשכור חברת הפקה?
בימינו, אפשר למצוא די הרבה עסקי הפקה. עדיין הבעיה היא לרתום למשימה עסקי הפקות שיודעים לעבוד כהלכה. ולכן, בטרם בוחרים מקצוען מסוים, מומלץ להתייחס לכמה היבטים מסוימים:

ניסיון במקצוע - למרות שיש מפיקים רבים שהינם בעלי ניסיון מקצועי בארגון ועיצוב מגוון קונספטים לדוגמא אירועים בשטח, אירועים מצומצמים וחגיגות פרסטיז'ה, קיימים מתכננים שעוסקים בתכנון סוג ספציפי. עקב כך לפני שקובעים עם מפיק ארועים כלשהו, יש לבחון את היכולת שלו להפיק מאפס מגוון אירועים.

פרמטר נוסף הוא מידת מקצועיות - בשביל לקבל יחס מקצועי, כדאי לבחור מפיק עם המלצות בהתאם לזה, יש לראות קומפלימנטים מזוגות שונים.

רוצים ממש לשכור מפיק איכותי? זקוקים להכוונה איך לצוד את האחד? גלו עוד ב-הפקת אירועים בטבע והשיגו את מבוקשכם.

זכרו היטב!
הפקת חתונות זהו עיסוק של בעלי ניסיון, שיכולים לתת למשפחות שירות מעולה. אמת, אפשר בהחלט למצוא הרבה מארגני אירועים, ובכל זאת כדאי שלא לבחור מקצוען עד שבוחנים חוות דעת ועד שבודקים תיק לדוג המורכב ממגוון ארועים מגוונים. בדרך זו תבינו שהגעתם אל איש מקצוע מוצלח שמעל כל ספק ייתן למשפחות את השירות המושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה