יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

קורס אבלטון בכל הארץ

לכל אורך חיי אהבתי את ענף המוסיקה. לכן, כשהייתי בן 16, פניתי להורים בבקשה לרשום אותי ללימודי גיטרה. חיכיתי לחוג ופינטזתי ליטול חלק בהרכב רוק מקצועי ולהופיע בעולם.

אולם כשהתבגרתי, הצורך במשכורת רצינית החל לקונן בי והסקתי שבשביל להגשים עצמי כנגן רציני, עליי להעניק לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוזיקאלי שהלכה למעשה יעניק לי הזדמנות להרוויח את לחמי כרצוני.

קורס סאונד צפון
אכן, קיימים הרבה מאוד נגנים שמנגנים נפלא ומוצאים עצמם משתלבים בהרכב מוזיקאלי מוצלח. אבל, כדי להצליח בעולם תחרותי זה ולנסוק למגרש של הגדולים, מומלץ בתור התחלה להכיר עד הסוף את האינסרומנט בו מעוניינים להתמקצע. בהתאם לכך, מומלץ להבין הן את רזי כלי הנגינה והן את רזי התיאוריה של אמנות זאת. בשורה התחתונה, בשביל לעשות סאונד חדש ולהצליח במקצוע כדאי מאוד לדעת לא רק לחקות מנגינות של מישהו אחר, אלא גם להבין איך לברוא יש מאין.

אחרי הכל, הלהקות וההרכבים שמגשימים את החלום ויוצרים שם גם בגבולות ארצם ואפילו בחוץ לארץ לדוגמה דיויד בואי ואחרים, הם נגנים שעמלו קשה ויצרו משהו חדש, מרתק, סוחף ומלהיב. שריר וקיים, פה ושם יש מוסיקאים שפרצו קדימה במפתיע, אבל האם באמת ובתמים האמנים הללו ינחלו הצלחה לאורך שנים? האם הסינגל הבא, שיתוף הפעולה החדש או המופע שלהם יצליחו גם הם?

רכישת השכלה בבי"ס למוזיקה
עם כול ההערכה למוזיקאי שהראה לי איך לנגן פעם בשבוע, הבנתי שעל מנת לעשות מהנגינה מקצוע, מומלץ ללמוד במקום שיעניק לי השכלה כמו שאני רוצה. על כן, חיפשתי בנרות מוסד מוסיקאלי שיכול לתת הן ידיעות פרקטיות וגם תיאוריה. בדרך זו, אני באמת יצליח הן להוות חלק מהרכב מוסיקאלי וגם לנסוק קדימה בעולם המוזיקה ואולי אף לההיפך לנגן אולפן שמתחכך עם הגדולים.

לימודי תוכנות מוזיקאליות
למען האמת, בכדי להצליח בענף המוסיקה רצוי מאוד לדעת בנוסף תוכנות מקצועיות ובנוסף לכך את ענף השיווק. מפאת זאת החלטתי להירשם לקורס הפקה מוזיקאלית ובאופן זה לפתח את הכשרתי המקצועית בענף היצירה והסאונד.

להתקיים בכבוד ממוסיקה
בניגוד למה שכולם חושבים, ז"א שמדובר במקצוע שבו עובדים אמנים עניים, זו לא המציאות. בפועל, מלבד האפשרות להצליח כמוסיקאי מנגן, קיימות אפשרויות פרנסה רבות גם לנגנים וגם למפיקים. וכך לדוגמא בסיסט מוכשר בהחלט יכול להרוויח גם מנגינה בלהקות וגם כמורה מקצועי. אך, כדי באמת להצליח, יש צורך להבין הן את רזי הנגינה והן את התיאורטי.

נוסף על כך, ישנם עוד אפיקים בענף מהם ניתן להתפרנס, לדוגמה עשיית סאונד למוזיקאים אחרים. עם זאת, בשביל לנכס הישגים כדאי להשקיע בלמידת רזי המקצוע ברצינות רבה ולתפוס מעמד כנגן שאכן מסוגל להרים למעלה הרכבים אחרים.

רוצים מאוד להפוך את האמנות למקצוע אמיתי? רוצים לדעת כיצד לעשות זאת? עברו לאתר וקבלו מענה מהיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה