יום שני, 26 בנובמבר 2012

סטרימינג לעסקים

בהנחה ובניתם אתר במרשתת, עיצבתם אותו, הכנסתם אליו תוכן רציני ונתתם מעצמכם - חשוב לחשוב על רכישת הוסטין. כל אתר באינטרנט, מקצועי או פרטי, חייב להתאחסן על גבי שרת חיצוני. שרת כזה, הוא מחשב על בעל נתונים מרשימים שמאפשר לגבות מספר גדול של קבצים ומידע.

שרתים וירטואלים
בגלל שקניית שרתים זהו לא דבר פעוט, האמת היא שלא מאחסנת היא חברה טובה, מפאת זאת צריך לבדוק מס' נתונים -

באיזה שרת מדובר - בעולם המחשוב ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות שונות ואתרי אינטרנט נבנים בצורה שונה. עקב כך, ניתן למצוא סוגי סרבר שכלל לא מוכשרים להחזיק. את אתרכם וחשוב לברר באם השרתים מתאימים לאתר שבניתם.

חברה אמינה - שרת אכסון לא יציב מזיק מאוד לאתרכם, בייחוד אם זהו אתר מקצועי. כל בכול שעה בה אתרכם אינו באוויר המשמעות היא הפסד כלכלי רציני. צריך לבחור בבית עסק שיכול לתפעל כהלכה הסרברים ולסדר את התקלות במידה והתרחשו.

חבילה - מהו שטח האחסון שאתם מחפשים? מהן העלויות? כשם שבכל העסקאות, עליכם לברר איזה תמורה מקבלים עבור המחיר. יש לשים לב לגודל האכסון ומהירות העברת המידע.

מיקום השרת - עסק שתר אחר שטח אחסון במחיר זול, אולי ימצא עצמו רוכש שרת איחסון ביפן. שרתי אכסון בחו"ל פועלים מאוד לאט, קצב העברת המידע הינו זחלני ובמקרה של בעיה - לא יהיה מענה.

ועוד פרט קטן - ודאו עם החברה שקיים גיבוי שמעלים לשרת, פרט זה עוד יחסוך מכם לא מעט סבל.

מה השלב הבא?

לאחר שבדקתם את הגורמים האלה, מגיע הזמן לבדוק כמה שיותר האפשרויות השונות. בסופו של יום, אתם תרצו לוודא שהנכם מקבלים שירות טוב שיתן לאתרכם גלישה חלקה.

עם המידע שכאן בחירת שרות עננים לווב פייג' שברשותכם כלל לא תהיה משימה מסובכת במיוחד.

לפסוקו של יום
רכישת שירותי אחסון היא לא זניחה. לכן, משמעותי להבין הפרטים הקטנים ולדעת לבטח שהשירות המוצע באמת ובתמים יגבה אותכם, צריכים לקרוא מידע מקיף? הקליקו ותקראו ב-סטרימינג, דרך צלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה