יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

משה רוצה ריסוס טרמיטים

זבובים הינם מפגע סביבתי במחצית מהחצרות והדירות במדינה שלנו, ובתאכל'ס אין כמעט הבדל אם אתם חיים בבית ענק באילת או בקומה ראשונה בפתח תקווה. ישנם לא מעט זני ג'וקים ומזיקים שחיים בבתים שלנו, כמו לדוגמא: חולדות, ג'וקים ואל נא נשכח נחשים מסוג זעמן.

הסוגיה החשובה היא כמובן איך וכיצד מגרשים אותם? המענה לסוגיה זו מסובך. הוא מותנה בסוג המזיק וממדי ה'אסון'. אולם העניין שהכי חשוב לדעת הוא שהעיקר הוא עוד בהתחלה לשמור ולמנוע את מטרד זה.

הדברה בחדרה

בהדברות, בדמיון מוחלט לנקודות ונושאים שונים במציאות שלנו, מושמעים שפע של רעיונות מעניינים. עם זאת עוד בהתחלה, חשוב שתבינו שהבאסה היא ש רוב הפתרונות שתקבלו לא יספקו פתרון ב100% מהמקרים וחשוב מכך, מומלץ להחליט על ההצעה בהתאמה לסוג החיה שמשתוקקים להדביר.

מנצחים את המזיקים

פתרונות יצירתיים -
נכתבו הרבה רעיונות מעניינים השיכים לנושא זה, למשל תבלינים וחומרים שניתן למצוא בבית אומתו כדי אפקטיבים: כורכום ופפריקה טובים כדי להפטר מחיפושיות ונמלים קטנות שמסתובבות תמיד בחצר.

חומרי ריסוס - אספקט זה מציע מספר רב של חומרים שימושיים שיכולים לסייע: חומרים שמשמשים לטיפול בבעיה נקודתית ואף טובים ללהדברת הגינה. עם זאת חשוב שתבינו שפעמים רבות הם במקרה הטוב תשובה חלקית בלבד, והבעיה נוטה לרוב לחזור אחרי תקופת זמן קצרה.

הדברות מקצועיות - מענה כזה הינו לדעת מומחים הכדאי ביותר. הוא עלול לעלות לכם יותר אך עם זאת יכול, ברוב המקרים, לספק תשובה לבעיה מהשורש. קיימים לא מעט חברות ונותני שירותים במקצוע זה אך עם זאת מעט מהם אכן מקצועיים.

לדעת לבחור:

שמעוניינים להזמין במהירות שירות מדבירים מקצועי חשוב שתבררו מספר דברים:

עלות - ענף זה מפוצץ בבעלי מקצוע, כך ישנה אופציה שיובטח לכם מחיר אטרקטיבי.

רישוי - חשוב לשאול ולבדוק שבאמת יש למי שבחרתם בו היתר מקצועי של הסמכות המאשרת ואל נא נשכח, שהעבודה נעשת רק עם חומרים שטובים לסביבה וחשוב מכך בעלי יעילות גבוהה.

אחריות מלאה - רוב נותני השירותים בתחום שנחשבים טובים מעניקים אחריות חלקית לזמן שנקבע מראש על השירות שלהם, לכן כדאי לכם לפגוש רק את זה שמוכן לתת את נושא זה.

מתכוננים להדברה

כמובן שיש לא מעט סידורים מקדימים שמומלץ בחום להיערך להם טרם הזמנת המדביר. גם כדי לכווץ את משך עבודת ההדברה ומעבר לזה, בשביל לייעל ולשפר אותה.

היה והריסוס קורה בדירה או בבית חשוב לטפל בכל המשטחים הרלוונטיים בדרך הזו - איסוף והחבאת חטיפים ואוכל בארונות, הצנעת כלי אוכל ולדאוג שאין לכלוך עוד טרם ההדברה.

כאשר אתם צריכים ריסוס בחצר הבית אני ממליץ לקבץ כלי גינה ועבודה שיש בגינה, ומעבר לכך לדאוג מראש שמי שהזמנתם מרסס רק בחומרים אקולוגיים.

במקרה שחי איתכם בצוותא כלב קטן תצטרכו לדאוג למתחם חלופי לטווח זמן מסוים בהתאם להוראות המדביר.

בינינו לא חסרים טיפים טובים נוספים בספקטרום זה, ואם אתם זקוקים לאינפורמציה אחרת? גלשו ל-http://www.avi-amadbir.co.il/?page_id=158.

שומרים על הסביבה
דבר אחד נוסף שחשוב לי לציין הוא כמובן האספקט האקולוגי. בלי ספק אתם רוצים מאוד להרחיק, לגמרי, את כנופיית המטרידנים הנוראיים שמהלכים במטבח, אבל מוטב שנזכור היטב שבניסוי למחות מפני האדמה חרקים מסוג ספציפי יש באפשרותינו לפגוע בבצמחיה ובבעלי חיים שונים וגם בנשים וילדים, בגלל זה אנו מוכרחים לפעול באחריות.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהדברת טרמיטים היא דבר מאוד חשוב מפני שקשה לאדם הרגיל להבדיל בין נמלים לטרמיטים ולכן אם נחשוב שאלה בעצם נמלים אז נוכל להגיע למצב שבו הבית מלא בטרמיטים אשר הורסים כל פיסת עץ תקינה שיש לנו בבית.
    אני סבלתי בדירה הקודמת מתופעה זו ובגלל שלא הזמנתי הדברת טרמיטים ישר, עד שבסופו של דבר הזמנתי הדברה של טרמיטים הגיע מצב שאני צריך להחליף את כל המשקופים והקורות בבית עקב נזק בלתי הפיך לעץ.

    השבמחק