יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

הדפסת מעטפות זה אנחנו


התחלתם קמפיין חדש? יצירה של מדבקות, רול אפ, מוצרי שיווק ושאר מוצרים - נקראים, למעשה שירותי דפוס דיגיטאלי. לפרטים נוספים בתחום הנ''ל - נסו לקרוא עוד.

ענייני הדפוס מתחלקים למבחר של מצרכים, חלק לשימוש אישי או לשימוש עסקי. גם אם עליכם לצלם קבלות, לצרכי הלקוחות, וגם אם אתם רוצים הדפסת פוסטרים בכדי למקם בבית - תצטרכו בתי דפוס יצירתיים.

קבלות

לצרכים עסקיים -
כל בית עסק יצטרך קצת מוצרים בסיסיים, לדוגמה מגנטיים פרסומיים. ללא אלו - לא ניתן להתקדם.

בנוסף לפן הפיננסי ,לצורך המוניטין ,רצוי לתכנן דפי מידע והדפסים מושקעים כאמצעי לפרסום העסק ויצירת עוד לקוחות. אם החלטתם לשדרג ופצחתם במסע פרסום - יהיה צורך גם בכרזות ופוסטרים מדוייקים אותם תוכלו להדביק. בשביל להנות ממוצרים אלה ונוספים תצטרכו מדפסות על מקצועיות.

מוצרי דפוס לבית - מצאתם תמונה מגניבה שהייתם רוצים לתלות בסלון? בא לכם להפוך קיר או שניים למגניב? כיום ניתן להפוך תמונות והדפסים מגניבים לקנווס ענק או אף לטפט.

חוץ מקנבסים ותמונות, אפשר להכין מגנטים, ספלים, גלויות ואף מדבקות ומעטפות בעזרת תמונה שלכם או עיצוב שנעשה בשבילכם. אך בכל אופן, אל תשכחו שלא כל אדם יעשה עבודה איכותית.

לפני הכל, חשוב לבדוק עם מי אתם עובדים!
לפני שתבחרו מומחי דפוס, יש לבחון 2 דברים חשובים - איכות החומרים, לדוגמה נייר הקנבס, ואת איכות המדפסות. מדפסות מתקדמות עולות המון כסף, לכן הן יוצרות תוצאות ללא רבב. עם זאת, גם ע'יי מכונת הדפוס הטובה ביותר והדיו המומלץ ביותר, אם חומר הגלם שמתכוונים להדפיס עליו אינו טוב - העבודה כולה לא תהיה שווה.

בשל כך, במידה ואתם מעוניינים במידע והמלצות הקליקו וקראו ב-הדפסת מעטפות השתדלו לא לוותר על ציוד וחומרים. חפשו את המקצוענים שייצרו למענכם - מוצרים איכותיים לפי בקשתכם.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    כבעל עסק אני אוהב להזמין הדפסת מעטפות בצבע אשר מושכים את העין עם הלוגו של העסק ולחלק אותם ללקוחות שלי עם החשבוניות קבלה. אני יודע שהמעטפות הללו בדרך כלל לא נזרקות אלה נשארות בבית הלקוח וככה תמיד יש לו את הלוגו של העסק שלי מול העיניים.
    אני חושב שבדרך זו ובדרך של מתנות ממותגות אפשר להגיע לבתים של לקוחות ואף לעבור בין אנשים, ככה אני יודע שאני יכול להגיע ללקוחות חדשים בעזרת מתנה ממותגת פשוטה כמו עט עם הלוגו של החברה.

    השבמחק